Thursday, February 10, 2011

my last day

hola... hari ni merupakan hari terakhir aku berkerja di tempat yg aku kerja ni.. hhohoho so means lepas ni aku kena buat kerja sendiri dengan lebih kuat.. alhamdullilah perncangan dah ok.. hope tak ada apa-apa masalah dah lepas ni.. esok malam aku akan gerak ke kuala lumpur dari kuala terengganu pada jam 10 malam.. perancangannya nak gerak pagi.. tapi sebab ada hal yang perlu aku settlekan.. so terpaksalah aku gerak malam. nand pada hari sabtu aku ada gigs di noisy gudang kl. hope semuanya berjalan lancar n hope gak ramai crowd yang datang nanti.. kira percubaan pertama kitaorg kat noisy.. and crew banyak tak dapat dtg lak tu sebab ada hal lain.. aduh.. masak aku nanti... hope keputusan yang aku buat ni tepat... erm... karang lepas balik kl aku update lagi k... hohoho nak ambik gambar banyak2.. hehehehe

No comments:

Post a Comment