Saturday, January 15, 2011

pasal aku jew skit

Hola Guys…

Tgh Menjamu Air Nyiur kat BB Plaza, KL

Ni dah masuk second post aku kat blogs ni… aku still tak tau apa yang aku nak post,, by the way aku post kan dulu la sedikit pasal aku dulu.. hoho… sajew jew nak memceritakan hal diri…
Nama penuh aku Mohammad Khairul Abidin.. tapi korang bleh panggil aku ekay jew.. lahir pada tarikh 19 march 1984.. maksud nya tahun ni genap la aku 27 tahun.. huhuu tua sudah aku ni rupa nya..

Hobi aku tak tau sangat tapi aku suka dengar muzik, baca buku, komik, surfing internet pastu jalan2 la… haha tu la yg aku slalu wat pun… bab makan aku tak memilih sangat tapi skrang ni aku kena la memilih.. tak tau apasal tertiba hew aku ada alahan ngan seafood.. huhu sedih nye… tapi faveret makanan aku adalah ayam masak merah. Air lak fresh orange dan Nescafe ais.. sedap tu.. hehe

Ntah apa lagi aku nak tulis pun aku tak tau.. hoho tapi yang penting korang kenal la dulu aku ni camana then baru korang decide… aku ni pun just a simple guys with a simple life jew.. tak banyak yang menarik pun pasal aku ni… huhu so mana2 yang dah kenal or baru nak kenal tu.. once more.. slamat berkenalan ya…

Peace no wars…
ekay

No comments:

Post a Comment