Friday, January 14, 2011

welcoming the new year..

hola guys.. still tak lambat kot nak wish happy new year kat korang... tak banyak kot nak kata buat masa ni coz still baru lagi nak wat blog so takder idea sangat la nak tulis apa.. hoho ni kira dah blog ke braper aku dah wat tapi yg lama2 tu aku tak usik sangat.. so memandangkan tahun baru ni aku berazam akan slalu update blog ni dgn pelbagai citer2 yg merapu mengenai hidup ku or mengenai paper jew yg aku nak.. hoho eh.. sebelum tu lupa lak nak memperkenal kan diri.. nama aku m.khairul abidin tapi korang just panggil aku ekay jew k... lahir di mriri serawak tapi stay di terengganu.. nak lebih tahu banyak lagi nanti la aku postkan plak biodata aku k... ok,, jangan lupa jadi follower blog ni kalau korang terjumpa la blog ni.. hehehe thanks guys....

No comments:

Post a Comment