Wednesday, January 19, 2011

what a day..

hola.. wassup guys... apa lak kisah kali ni ek.. erm.. rasa just nak story 2 cerita jew kot.. hhoohooo..
that's day aku dah promise ngan budak2 kelab kolej nak dtg jumpa and diaorg nak wat meeting skali la pasal aktiviti,, well most of the day banyak gak la yg di cerita.. apa plan.. sampai nak gye jalan2 ke korea tu.. hoho.. so 1st aktiviti akan bermula dengan ptpl mini jam2, pastu gye jalan2 ke gambang, kemudian maybe camping kot.. hohoo.. so then aku bagi la satu projek kira paling besar kat diaorg.. TERENGGANU ART FESTIVAL. maybe pada bulan 5 ni.. ni yang paling havoc skali and kalau success memang diaorg patut dipuji la.. last skali maybe akhir tahun ni buat perancangan ke luar negara like beijing or korea.. tapi kertas kerja diaorg kena wat.. just aku tgk jew apa yg patut.. hope plan diaorg nak kesana tu menjadi... AMIN... sambil2 tu aku pun merombak skali ajk2 yg ada.. tukar kepada system department keraa rasanya sistem tu lagi bagus dan berkesan. and last skali kitaorg pun balik... hohoho

second story ni pasal aku gye main futsal ngan budak2 hotel lawan ngan budak2 polis.. kitaorg hari tu gye lawan budak2 polis pada hari selasa jam 8malam... seronok juga skali skala main futsal... cuma yang tak seronok nya.. skrang ni aku dah sakit2 badan,, huhuhu,.. mana tak nya.. rasa2 dah bertahun aku tak aktif ngan sport ni... mau semput aku main hari tu.. and masa nak main tu aku tak panaskan badan pun.. tau2 jew sampai trus masuk main... maut tak sakit urat aku... sampai macam nak muntah aku rasa kat atas padang tu... huhuhu... lastly kita org abis main dan pada malam tu aku pun masuk kerja dengan keadaan badan yg sakit2.. adoi la... hehhee.. next time aku update lagi blog ni.. cerita pasal apa aku tak tau la.. tapi yg pasti aku akan merapu lagi nanti.. hihihi

No comments:

Post a Comment